Even kort... - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Matties Eversdijk - WaarBenJij.nu Even kort... - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Matties Eversdijk - WaarBenJij.nu

Even kort...

Door: Matties

Blijf op de hoogte en volg Matties

02 December 2006 | Nepal, Pokhara

Ha Hollanders!

Dit weekend is het errug gezellig hier in Pokhara, aangezien alle vrijwilligers van Cross Borders overal vanuit Nepal naar ons Mountain House gekomen zijn om Sinterklaas te vieren, maar vooral om elkaar weer eens te zien!
Ik houd het daarom deze keer kort, maar zet er wel weer een paar mooie foto's op voor jullie.
Bijvoorbeeld de deuren van mijn klaslokaaltjes. Zoals ik al zei heeft er een soort 'gezinsuitbreiding' plaatsgevonden; ze zijn nu gezellig met z'n 2tjes!
Verder nog een foto van het begin van de schooldag, wanneer de kinderen per klas in rijen moeten gaan staan en met elkaar een lied zingen.
Tot slot was het de afgelopen 3 dagen zulk lekker weer dat iedereen buiten les kreeg...lekker met je buik in 't gras engels geven! Check ook ff de achtergrond op die foto...:)

Liefs,

Tiesje

• 02 December 2006 - 10:34

Paps En Mams:

Verrassing...!Zaterdagmorgeen half 12: voordat we koffie gaan drinken nog even onze mail checken en ja hoor, daar is Ties weer..!Leuk dat de Sint ook Nepal in z'n reischema heeft opgenomen! Veel plezier. x P en Sj

• 02 December 2006 - 17:07

Sanne:

Haha leuk om je stem even te horen! wat een verassing!
    Ik zal je snel weer eens mailen, maar het komt er steeds maar niet van, helaas!
    Kusjes Je zusje

• 03 December 2006 - 12:18

Henk Zielstra:

Via Frans ben ik op de hoogte geraakt van jouw leven in Nepal. Ik ben benieuwd hoe het met je gaat. Op jouw laatste berichtje vlak voor je vertrek kon ik niet tijdig reageren, i.v.m. een computerstoring.
    Hoe dan ook wens ik je veel succes daar op het dak van de wereld.

Vanuit de Zeeuwse Kelder..

Hartelijke groet,

Henk Zielstra
    Louise de Colignyschool

• 03 December 2006 - 16:19

Dads:

Tis te hopen voor de kids daar dat zwarte piet je niet in de zak van sinterklaas meeneeemt.

• 03 December 2006 - 16:19

Dads:

• 04 December 2006 - 11:47

Viooltje:

Hey Tiesje!

Super gaaf weer man! Wat een lieve kindjes! Super!! Heerlijk zo'n school! Waar niks moet en alles mag! Nog een weekje en dan ga ik hopelijk ook zulke toffe dingen mee maken! Je hebt het goed bekeken dude!

Maak nog maar wat foto's van die lieve kindjes! En ook wat van jezelf! Wil wel weten hoe jij dr ondertussen uit ziet... (bruin? hoe staat t met je haar?). Succes nog he!

xxx

• 04 December 2006 - 15:17

Chantal:

goeie Ties, zo met je buik in het gras! Ik bedoel laten we het wel relaxed houden he! Doe ik ook..

liefs,
    Chantal

• 05 December 2006 - 05:03

Nicky:

Hee matties,!
    Wat een super foto's.
    dat is toch wel wat speciaals als je daar je sinterklaas mag vieren. Inplaats van dit kikkerlandje..
    Ik zag net een fotoreportage uit nepal op tv.. Echt super mooi...
    Veel plezier nog.
    Groetjes Nicky

• 06 December 2006 - 13:01

Kloetinge 3 En 4:

Ha matties, even een berichtje van je voetbalvrienden: het derde staat momenteel derde (hadden zaterdag koploper kunnen worden, echter Bru stak daar een stokje voor) en het vierde staat ook derde op ruime achterstand achter Zwaluwe. Kun je daar niet een paar talenten scouten voor volgend seizoen???? Groetjes

• 07 December 2006 - 20:30

Pim En Blob:

Hé Matras,
    Gaaf je verhaal speciaal voor ons!!!!
    Wij hebben voor het eerst met surprises thuis gedaan. Echt leuk. Groetjes ook van Leo en Gea