Back in Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Matties Eversdijk - WaarBenJij.nu Back in Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Matties Eversdijk - WaarBenJij.nu

Back in Bangkok!

Door: Matties

Blijf op de hoogte en volg Matties

22 April 2007 | Thailand, Bangkok

Hi mensen!

92 dagen Nepal,
14 dagen India,
28 dagen Laos,
10 dagen Cambodja en
38 dagen Thailand...

...wat hebben we in al die tijd veel gereisd!

* In kleine en grote vliegtuigen,
* ferry's, speedboats en slowboats,
* op brommers, scooters en motors,
* zittend of liggend bovenop bussen,
* staand achterop een jeep,
* op een olifant,
* met de slaaptrein en de sky-train,
* in V.I.P.-bussen,
* TukTuk's,
* ricksja's,
* en in een kayak...

Wat hebben we in al die tijd veel gedaan!

* Wild Water Rafting
* Thaise kickbox-wedstrijd
* Trekking door de jungle
* Rock Climbing
* Snorkelen...

Wat hebben we in al die tijd veel gezien!

* De Himalaya
* Bangkok
* De Mekong
* The Killing Fields
* Angkor Wat...

Ja, het terugkijken is alweer een beetje begonnen, aangezien het nog maar een klein weekje is voordat Su & ik het vliegtuig terug naar Nederland pakken! Maar laat ik eerst even vertellen wat we de afgelopen anderhalve week hebben gedaan, want dat was puur genieten!

Na Siem Reap, Cambodja hebben we ons in 3 dagen reizen naar een tropisch eilandje in de Golf van Thailand laten brengen...Koh Mak was de naam van dit paradijsje! Zo gaaf; we zijn net iets verder gereisd dan de gemiddelde toerist waardoor dit eilandje heerlijk rustig was en we het strand soms helemaal voor onszelf hadden! En hoewel het er eerst op leek dat we hele week alleen maar moessonbuien op ons dak zouden krijgen, sloeg het weer na 2 dagen ineens om, en hebben we een heerlijke tijd gehad op ons ansichtkaart-strandje!
Daarna was het tijd voor pure over-de-top schandalig decadente LUXE!!! Hoewel we er normaal gesproken naar streven om guesthouses te vinden met kamers tussen de 3 en de 5 dollar, hebben we nu 2 nachten geslapen in het Koh Chang Kacha Resort & Spa...waar we ook vrolijk 100 dollar per nacht voor neer moesten leggen! :p Maar wat hebben we ervan genoten...wat een klapper aan het einde van onze reis! Check de foto's, ik zeg verder nix meer...!

CU next week, back in Holland!!

xT

• 22 April 2007 - 07:31

Anjo:

Lieve Matties en Su Anne...
    zo hé ben ik even jaloers, echt schitterende foto's!! Geniet nog even lekker van jullie laatste weekje enne alvast een hele goeie terugreis toegewenst!!
    Knuffel, Xje Anjo

• 22 April 2007 - 08:00

Henk Zielstra:

Met veel belangstelling jullie gevolgd. We zien elkaar snel. Welkom op de Louise de Coligny. Ik wil je snel spreken.

Groeten aan je vriendin!

Tot gauw.

Henk Zielstra

• 22 April 2007 - 13:02

Huub:

Ties! Dat doet me echt verdomd veel aan Lost en Expeditie Robinson denken, geniaal! Leuk stukje! Tot zaterdag! XXX

• 23 April 2007 - 15:28

Viool:

Tiesje!!!

Vind jij het ook zo kut om weer weg te moeten! Pff... Geloof dat ik nog niet zo nodig terug hoef! Maar he aan alles komt n eind! vind t tof dat jij straks ook weer in Nederland ben! Zullen we een weekje uittrekken om alle verhalen aan elkaar te vertellen! Heb dr nu al zin in!

Tot snel vent!

Kus x

• 23 April 2007 - 17:19

Malou:

hey there!

alvast een hele goede terugreis!!
    en succes met wennen aan nederland..
    echt ee gek idee, toen ik weg ging uit Nepal leek eht nog zo ver weg dat jullie thuis zouden zijn. en nu is het bijna zover!
    geniet er nog even van!!!

liefs, ook aan Su!!
    kus malou

• 23 April 2007 - 18:51

Wilma:

Hoi Matties,
    Het lukt me nog steeds niet om via mijn eigen laptop de geschreven mailen te verzenden.Helaas, zegt de beginneling.
    Maar ik leef met je mee.
    Geniet tot de laatste minuut.
    Een schitterende terug-thuisvlucht.
    Groetjes wilma.

• 25 April 2007 - 09:04

Evelijn:

Mmmm...Ties, dat zag er heel vervelend uit. Haha, wat geweldig zeg! Ongelofelijk dat je nu alweer zo snel terugkomt. Heb er heel erg veel zin in om heel snel weer es uuuuuuuurenlang bij te kletsen op 't Dishoekse strand, Murphey's of op m'n balkonnetje in Utrecht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heel veel liefs,

Eef

• 26 April 2007 - 11:16

De Van Herwijntjes:

Matties en Su Anne,
    Een goede reis terug en tot ziens 1 mei in Goes?