"Ties is wee tuus!" - Reisverslag uit Goes, Nederland van Matties Eversdijk - WaarBenJij.nu "Ties is wee tuus!" - Reisverslag uit Goes, Nederland van Matties Eversdijk - WaarBenJij.nu

"Ties is wee tuus!"

Door: Matties

Blijf op de hoogte en volg Matties

05 Mei 2007 | Nederland, Goes

...stond er op een groot spandoek boven onze voordeur... Super toch, wanneer je familie zo heeft uitgekeken naar je thuiskomst!? Op Schiphol was er een hele groep die ons op stond te wachten, twee gezellige families waarmee we na onze aankomst eerst es lekker uit eten zijn gegaan. Heel leuk (en ontroerend) om eindelijk je eigen familie en vrienden weer eens te zien, maar daarnaast ook om Su's aanhang eindelijk eens te ontmoeten...een half jaar lang heb ik daar allerlei verhalen over gehoord, en nu pas kon ik ze voor 't eerst echt ontmoeten...helemaal top!

Hoewel ik er eigenlijk helemaal geen moeite mee heb om weer aan dit westerse leven te wennen, is het reizen na een paar dagen Nederland toch nog niet helemaal uit m'n bloed verdwenen: race ik op m'n fiets naar het station, mis ik uiteraard m'n eerste trein in Nederland omdat die dingen hier kennelijk wél op tijd kunnen rijden...vervolgens sta ik versteld van m'n treinkaartje van €24,-; daar kun je in ZO-Azië makkelijk 2½ dag van leven...en even later sta ik per ongeluk op iemands voeten, en floep ik er impulsief "Ow, I'm sorry sir!" uit...

Tot slot wil ik jullie allemaal erg bedanken voor jullie interesse! Ik heb soms met verbazing naar het aantal reacties op m'n verhaaltjes of naar de pageview-teller gekeken... Wat is het leuk om te horen dat vrienden van m'n broertje en zusje regelmatig m'n verhalen lazen, of om te merken dat de kaasboer weet dat ik met olifanten heb gezwommen en op motors heb gereden...! Erg tof dus, al die interesse uit onverwachte hoeken!

Zo, en dan ga ik nu beginnen aan het allerlaatste stukje van mijn reis...: op naar Nijmegen, want daar schijnt een heel erg leuk meisje te wonen! ;)

Lieve groeten,

Matties

  • 05 Mei 2007 - 15:07

    Pap En Mam:

    Heerlijk Ties dat we je vorige week van Schiphol konden ophalen en dat je weer in ons landje bent.
    Trouwens, volgens ons denken meer mensen er zo over, want 2 dagen later stak iedereen de vlag uit...!:) xx PenSj.

  • 05 Mei 2007 - 19:17

    Frans:

    Leuk Ties om je weer te zien na zo'n lange tijd!! Al leek die tijd helemaal niet zo lang omdat ik regelmatig bericht van je kreeg! Super leuk om dat alle mee te krijgen en te horen. En ja nu naar Nijmegen, een stukje dichter bij huis, maar ver genoeg om geen last van je te hebben toch ;) Haha! Hé Ties onwijs veel succes daar en heb je al een kamer daarzo? Of al een nacht achter de bar staan tappen in één of andere kroeg?
    Nou ik hoor nog wel van je! Want als het vanuit verwegistan lukt moet het vanuit ietsdichterstan toch zeker lukken!


    Greetz vanuit Vlissingen namens Veronique en Frans

  • 05 Mei 2007 - 22:17

    Malou:

    hey matties!

    welkom in het kikkerlandje!!
    zal wennen zijn.. k had ook veel last van dat ik aan de verkeerde kant van de weg ging rijden.. of iig op die kant ging letten.. bizar!!
    nou, jullie zijn terug, kunnen we eindelijk meeten met ze allen in de Efteling :D

    kus malou

  • 07 Mei 2007 - 14:14

    Kris:

    Hee lieve Ties!
    Welkom thuis he! sorry voor de late reactie maar was een tijdje weg.

    Bedankt voor al je gave verhalen, die we de afgelopen tijd mochten lezen, en de mooie foto's! Nu weer aan Nederland wennen..

    Ga maar lekker nagenieten en doe iedereen thuis de groetjes!

    Dikke kus! Kris.

  • 10 Mei 2007 - 11:57

    Viool:

    Ik kan natuurlijk niet achterblijven met een reactie! Al heb ik je dan nog niet gezien, ik heb je al wel gesproken en het is erg fijn om je weer gewoon te kunnen bellen! Binnenkort gaan we zeker afspreken! Maar die date is al vaag gemaakt! Heb er zin in!

    Enjoy in Nijmegen want dat is ook niet niks natuurlijk!

    Kus x

  • 23 Mei 2007 - 22:41

    Laurens:

    Hej Tiezzzz old (je weet toch hoe ik je noem he)
    Wanneer kom je eens in Vlissingen op bezoek.
    Long time no see, Want to here your stories

    Greetz Lau

  • 29 Mei 2007 - 12:44

    Viool:

    Moet ik wel de laatste blijven natuurlijk, :)!!!

    Kus

  • 08 Juni 2007 - 17:23

    Jacinta:

    hey lieve Ties...
    Kep ff met terugwerkende kracht je site gecheft.....want ik heb pas vanaf vandaag ('t is gruwelijk maar waar) internet!!!!! 3 maanden zonder is best lang....Dus ook een dikke dikke dikke inbox.....

    Heerlijk om Su weer gesproken en geknuffeld te hebben laatst...hoop jou 7 juli te beknuffelen......
    Benieuwd hoe het met je gaat (vast goed met die lieverd naast je!)

    Dag dag lief!

    x Jacinta

  • 08 Juni 2007 - 17:24

    Jacinta:

    En sorry Viool....dat je de laatste niet meer bent!


  • 16 Juli 2010 - 22:48

    Annuska:

    Ook al
    is het al weer een hele tijd geleden... Maar wie was dan dat leuke meisje in nijmegen???.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Goes

Azie

Recente Reisverslagen:

05 Mei 2007

"Ties is wee tuus!"

22 April 2007

Back in Bangkok!

07 April 2007

The 4.000 Islands, Phnom Penh & Angkor Wat

20 Maart 2007

Gooooooooodbye Vietnam!!

11 Maart 2007

Het gevoel van Nong Khiaw...
Matties

Actief sinds 08 Sept. 2006
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 74650

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2010 - 22 April 2011

Zuid-Amerika

29 Oktober 2006 - 28 April 2007

Azie

Landen bezocht: