Matties is onderweg! - Reisverslag uit Goes, Nederland van Matties Eversdijk - WaarBenJij.nu Matties is onderweg! - Reisverslag uit Goes, Nederland van Matties Eversdijk - WaarBenJij.nu

Matties is onderweg!

Door: Hubrecht

Blijf op de hoogte en volg Matties

29 Oktober 2006 | Nederland, Goes

Hoi allemaal! Een berichtje van Huub om te laten weten hoe het vertrek van Ties is gegaan.

Zaterdagavond zijn we allemaal rond 10 uur ons bed in gegaan om te slapen, of om in ieder geval een poging te doen tot. Bij mij was dat aardig gelukt, van 11 tot 3 geslapen, maar bij pap, mam en ties was het een stuk minder. Om 3 uur ging de wekker, en om half 4 stapten we in de auto. Mam had zaterdag al broodjes gesmeerd en voor dropjes, spekjes, appels en drinken gezorgd dus we konden meteen vertrekken. Andre was inmiddels ook gearriveerd. We reden met twee auto's, omdat met z'n 6en in de Toyota Starlet toch iets te veel van het goede is.

Volgens planning waren we rond kwart voor 6 op Schiphol. Ties was verteld minstens 2 uur van te voren aanwezig te zijn om in te checken (hij moest 8:40 vliegen dus 6:40 aanwezig). Daar aangekomen zagen we nog niemand van Crossboarders, dus wij even rondkijken maar nog niemand te bekennen. Om half 7 begonnen we ons wel een klein beetje druk te maken maar juist op dat moment kwamen de eerste anderen ook aan. Matties had zijn paspoort en ticket even op zn tas gelegd (slim, vaker doen Ties ;)..) waar Sanne tegenaanzat. Ties had de boel even niet meer in de gaten gehouden en toen hij wilde gaan inchecken was zijn paspoort weg!!! PANIEK! Na een paar seconden voelde Sanne iets in haar broek, en ja hoor, het was Ties' paspoort! Was via de rugzak Sanne's bilnaad in gegleden haha..charmant San! ;) Iets later dan gepland, het was kennelijk nogal een gedoe omdat ze met een hele groep tegelijk in gingen checken, was het tijd om afscheid te nemen. Na de laatste knuffels en kussen, vertrok Ties richting de gate. Ties heeft nog wat leesvoer meegekregen van ons voor in het vliegtuig, maar hier zal hij vast zelf nog wel iets over vertellen.

Vervolgens hebben we (Peter, Sjanie, Hubrecht, Andre, Stijn, Sanne) nog wat gedronken en gegeten in een restaurantje (het was ondertussen 8.10), en naar wat opstijgende en landende vliegtuigen gekeken op het balkon. Rond 10 uur reden we weer terug naar Goes, waar we om exact 12 uur aankwamen. In Goes aangekomen had Ties een kaartje voor Andre een een onzettend hartverwarmend filmpje voor ons klaargelegd, wat we 's avonds rustig op het gemakje hebben bekeken. Terwijl ik dit typ, ik zit in de woonkamer op de laptop, hoor ik pap en mam de dag, en het filmpje evalueren. "En dan kom je thuis en staat er zoiets klaar als klap op de vuurpijl, schitterend, prachtig.." Ondanks dat we het er op sommige momenten wel echt moeilijk mee hadden was het een heel mooie dag, en een mooi "afscheid".

Ties, superveel plezier, en we houden contact!

Huub

• 30 Oktober 2006 - 11:29

Dré:

wat een dag, wat een dag idd! Ties, als je het waagt om op eenzelfde tijdstip terug te komen, dan zorg je zelf maar dat je thuis komt ;) Maar het was mooi idd...

• 30 Oktober 2006 - 11:49

Viola:

Goed om te lezen dat het allemaal goed is gegaan bij vertrek! Ben je ook veilig aangekomen???

• 30 Oktober 2006 - 21:20

Evert:

As English will be your tonque, just as it became mine, I write you this...

Matties, you are heading on an adventure, far from home, that will shape your life and your future.
    Therefore, fortunate as I have been having you as my wingman back in the days of Kasteelstraat 76, I send with you, an Irish proverb, to bring you Godspeed.

"May the road rise up and meet you.
    May the wind be always at your back.
    May the sun shine warm upon your face;
    the rains fall soft upon your fields and until we meet again,
    may God hold you in the palm of His hand."

I wish you all the best on your voyage, and until we meet again, have an awesome time.

- Evert Hemelaar -

• 31 Oktober 2006 - 17:03

Mattie:

Zondagavond heb ik in de dienst bij Harm v. Eerden een kaarsje voor je aangestoken en je alle goeds toegewenst.